مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-06ورزشي

هندبالیست کهگیلویه ای برترین بازیکن جهان معرفی شد


بازیکن تیم ملی هندبال نوجوانان ایران و عضو باشگاه فراز بام خاییز دهدشت پس از دیدار با بروندی در سومین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان جهان، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران به مصاف بروندی رفت و این دیدار را با نتیجه 24-46 با پیروزی به پایان رساند تا با دو پیروزی و یک تساوی و 5 امتیاز راهی مرحله یک هشتم شود.

ملی پوشان در این دیدار در حالی به مصاف تیم چهارم قاره آفریقا رفتند که خیال راحتی از صعود به مرحله اصلی مسابقات داشتند و البته بروندی هم تیمی نبود که بتواند کار هندبالیست های نوجوان ایران را سخت کند.

نیمه نخست این دیدار که به قضاوت برادران دوقلوی لونچار کروات برگزار شد، با نتیجه 13-24 به سود کشورمان به پایان رسید و در ادامه نیز ملی پوشان با روند خوب خود این دیدار را با نتیجه 24-46 به پایان رساندند.

گفتنی است سفیر ایران در کرواسی تماشاگر ویژه این دیدار بود.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دور مقدماتی موفق شد ابتدا سوئد، نایب قهرمان اروپا و یکی از قدرت های برتر جهان هندبال، را با نتیجه 26-26 متوقف کند و سپس در دیدار دوم روبروی جزایر فارو، قدرت پنجم اروپا، صف آرایی کرد و در یک بازی تماشایی موفق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبالیست کهگیلویه ای برترین بازیکن جهان معرفی شد

هندبالیست کهگیلویه ای برترین بازیکن جهان معرفی شد