مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-15پزشكي

وقتی سودجویان فیزیوتراپیست می شوند!


مسؤول کمیته حقوقی انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:تنها افرادی که دانش آموخته رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های علوم پزشکی داخل کشور و دانشگاه های معتبر خارج از کشور هستند به لحاظ علمی و قانونی می توانند در این حیطه فعالیت داشته باشند.

- همایون آبایی، مسؤول کمیته حقوقی انجمن فیزیوتراپی ایران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، بیان داشت: فیزیوتراپی یکی از شاخه های علوم پزشکی است که از درمان های دستی گرفته تا ورزش های درمانی و استفاده از دستگاه های تخصصی الکتروتراپی و درای نیدلینگ(سوزن خشک) والکترو آکوپانکچر و دیگر مواردی که در کوریکولوم آموزشی رشته فیزیوتراپی لحاظ شده را شامل می شود.

مسؤول کمیته حقوقی انجمن فیزیوتراپی ایران  ابراز کرد: متاسفانه برخی افراد سودجو از بی اطلاعی مردم عزیزمان سوء استفاده کرده و با دخالت غیر قانونی درامر درمان و تبلیغات وسیع در فضاهای مجازی باعث خسارات سنگین جانی و مالی به بیماران می شوند.

آبایی افزود: اخیرا هم متاسفانه تعدادی از فارغ التحصیلان یکی از رشته های غیر مرتبط توانبخشی که حق دخالت در درمان های فیزیوتراپی ندارند تحت تاثیر تبلیغات اغوا کننده فردی و شرکت در کارگاه های غیر قانونی و اخذ گواهی های غیر مجاز که به هیچ عنوان صرف شرکت در این کارگاهها مجوز استفاده از روشها و تجهییزات فیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی سودجویان فیزیوتراپیست می شوند!

وقتی سودجویان فیزیوتراپیست می شوند!