مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-07اقتصادي

12 هزار و 954 میلیارد تومان، درآمد مصوب استان مرکزی در سال جاری


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: درآمد مصوب استان در سال جاری 12 هزار و 954 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 22 درصد رشد داشته هرچند ظرفیت استان بیش از این است.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: درآمد مصوب استان در سال جاری 12 هزار و 954 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 22 درصد رشد داشته هرچند ظرفیت استان بیش از این است.

نوربخش عسگری 16 مرداد در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه یک سازمان فرابخشی است اظهار کرد: این سازمان نماینده سازمان نقشه برداری نیز هست و 23 طرح در حوزه مرکز آمار به صورت مستمر توسط این سازمان اجرا می شود.

وی افزود: توجه به آمایش سرزمین به عنوان یک سند بالادستی برای جلوگیری از تبعات زیست محیطی در آینده در این سازمان مطرح شده و اهداف آرمانی در افق 1414 در این طرح پیش بینی شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی علیرغم ظرفیت های فرهنگی و گردشگری و میراث فرهنگی یکی از ضعیف ترین استان ها در شناساندن ظرفیت های خود است و نتوانسته به خوبی خود را معرفی کند که این مهم در آمایش سرزمینی مورد توجه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار و 954 میلیارد تومان، درآمد مصوب استان مرکزی در سال جاری

12 هزار و 954 میلیارد تومان، درآمد مصوب استان مرکزی در سال جاری