مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-08اجتماعي

جامعه انسانی اولین تهدید برای طبیعت است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: برداشت بی حساب از منابع مخرب ترین عامل تخریب محیط زیست استان است و جامعه انسانی اولین تهدید برای طبیعت است؛ - ایسنا/قزوین مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: برداشت بی حساب از منابع مخرب ترین عامل تخریب محیط زیست استان است و جامعه انسانی اولین تهدید برای طبیعت است؛ علی رغم اطلاع رسانی های متنوعی که صورت گرفته آگاهی های جامعه کم است.

سعیده خضیر در نشست خبری با اهالی رسانه که 17 مردادماه در موزه تنوع زیستی شهر محمدیه برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه اظهار کرد: نوع اخبار و نحوه تحلیل آن و نیز جایگاه و تأثیر آن ها در نحوه ایفای نقش ارکان مختلف کشور بسیار حائز اهمیت است.

خبرنگاران باید با جهاد تبیین به دنبال بیان صحیح و به موقع یک خبر خوب و مثبت جهت ایجاد انگیزه در سطح جامعه باشند.

وی عنوان کرد: اگرچه استان قزوین در سطح کشور به عنوان قطب صنعتی و اقتصادی مطرح است اما همواره تلاش کردیم تا پتانسیل حیات طبیعی ارزشمند آن را نیز ابتدا برای هم استانی ها، مدیران بومی و سپس در سطح کشور معرفی و باورپذیر کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: تنوع زیستی استان قزوین بسیار زیاد است و هر یک از مناطق مختلف آن ویژهگی های منحصر به فردی دارد که در نوع خود قابل توجه است و لازم به ذکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه انسانی اولین تهدید برای طبیعت است

جامعه انسانی اولین تهدید برای طبیعت است