مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-24سياسي

عملکرد حوزه هنری کردستان در بحث مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی ستودنی است


جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان ،فعالیت های حوزه هنری کردستان در مسیر مبارزه با اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی را ستودنی و بسیار بالاتر از سایر دستگاه های فرهنگی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سلیم کریمی جانشین دبیر شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در دیدار با افشین آزادی سرپرست حوزه هنری استان کردستان که به منظور تبادل تفاهم.

نامه همکاری  فی مابین در محل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد اظهار داشت: یک کار هنری خوب و درست می تواند در زمینه بالابردن مؤلفه های فرهنگی و حساسیت جامعه نسبت به اقدامات مراقبتی و کاهش معتادین  در جامعه مؤثر واقع شود.

وی ادامه داد: البته یک اثر هنری اگر متناسب با مؤلفه های مورد نظرو علمی در نظر گرفته شده در بحث مبارزه با مواد مخدر تولید نشود بسیار می تواند مخرب  عمل کرده که برای آن باید کمیته های تخصصی تشکیل و هنرمندان از آخرین داده ها و  نحوه انتقال پیام به مخاطب آگاه گردند.

کریمی در این زمینه به آثار هنری  مختلفی که صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: در این آثار با قراردادن تیم های تخصصی و تحقیق و پژوهش و جمع بندی تمام نظرات شاهد آثار ارزشمندی بوده ایم که نمونه آن را می توان در فیلم هرس مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد حوزه هنری کردستان در بحث مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی ستودنی است

عملکرد حوزه هنری کردستان در بحث مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی ستودنی است