مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-06اجتماعي

فعالیت بیش از یک هزار و 200 نیروی پاکبان در مرز مهران طی ایام اربعین


مدیرکل دفتر امور شهری و شورا های استانداری ایلام گفت: بیش از یک هزار و 200 نیروی پاکبان توسط شهرداری های استان های معین طی ایام اربعین در مرز مهران فعالیت خواهند داشت.

- خالق منصوری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا های استانداری ایلام  شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت:بیش از یک هزار و 200 نفر نیروی پاکبان توسط شهرداری های استان های معین تامین و ایام اربعین در مرز مهران مستقر و فعالیت خواهند داشت.

  وی افزود:شهرداری های ساری، کرج، اراک، قزوین و مناطق (5) و (11) و (2) تهران به عنوان شهرداری های استان های معین مستقر در مرز مهران ایام اربعین در حوزه خدمات شهری فعالیت خواهند داشت.

  مدیرکل دفتر امور شهری و شورا های استانداری ایلام یادآور شد:شهداری منطقه 2 تهران وظیفه پاکسازی و نظافت پایانه مرزی زرباطیه را نیز بر عهده دارد.

وی عنوان کرد:همه تکلیف داریم شرایط را برای شیفتگان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسهیل و با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ شرایط لازم را برای حضور زائران را در این حماسه عظیم فراهم کنیم.

منصوری افزود: بر اساس شرح وظایف ماموریت اربعین با موضوع خدمات شهری، استقرار 151 دستگاه خودرو های سبک و سنگین خدمات شهری، 35 دستگاه تانکر آبرسانی، 30 دستگاه مه پاش، 16 دستگاه خودروی آتش نشانی، 12 دستگاه خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از یک هزار و 200 نیروی پاکبان در مرز مهران طی ایام اربعین

فعالیت بیش از یک هزار و 200 نیروی پاکبان در مرز مهران طی ایام اربعین