مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-18سياسي

از افراط و تفریط در غربالگری سقط جنین پرهیز کنیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به نقش غربالگری در سقط جنین، گفت: بهتر است از افراط و تفریط در این امر پرهیز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین قناعتی، در کارگاه آموزشی طرح نفس با موضوع نجات فرزندان سقط، فرهنگ سازی، آموزش، آگاهی بخشی و حمایت از مادرانی که قصد سقط جنین دارند را از مهم ترین راهکارهای مقابله با سقط جنین برشمرد و تاکید کرد: با به کارگیری روش های علمی و قانونی، فرزندان سالمی به دنیا آوریم که برای خانواده و جامعه پربرکت باشند.

وی گفت: سقط جنین موضوع مهمی است زیرا که نفس موجود زنده ای است که به اندازه یک انسان بالغ نزد خدا ارزش دارد و ممکن است از روی ناآگاهی از بین برود.

قناعتی با اشاره به پیوستگی عالم هستی، افزود: کل نظام آفرینش بر اساس حکمت آفریده شده و خلقت انسان به عنوان اشرف مخلوقات بدون حکمت نیست و امیدواریم که با راهکارهای مناسبی بتوانیم از قتل نفس یک موجود زنده جلوگیری کنیم.

وی، راهکارهای مقابله با سقط غیرقانونی را نیازمند بررسی های علمی عنوان کرد و گفت: راه های مقابله با این مسئله نیاز به هوشمندی، برنامه ریزی دقیق و سنجش و مدل سازی به صورت پایلوت دارد که پس از بازخوردهای مثبت بتوانیم راهکارهای مناسب را تقویت و در سطوح وسیع تر گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افراط و تفریط در غربالگری سقط جنین پرهیز کنیم

از افراط و تفریط در غربالگری سقط جنین پرهیز کنیم