مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-11سياسي

افراد توانمند، سنگر مجلس را خالی نگذارند


امام جمعه بجنورد با اشاره به آغاز پیش ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: افراد توانمند و دغدغه مند، سنگر مجلس را خالی نگذارند و برای انتخابات ثبت نام کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد با اشاره به آغاز پیش ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: افراد توانمند و دغدغه مند، سنگر مجلس را خالی نگذارند و برای انتخابات ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام رضا نوری در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه امروز 20 مرداد که در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده امام، مجلس در رأس امور است و ریل گذاری، قانون گذاری و ایجاد بستر قانونی برای همه مسئولان نظام و مجموعه ها باید در مجلس فراهم شود و ناظر امینی باشد بر دولت که به وظایفش عمل کند.

وی تاکید کرد: لذا این سنگر بسیار اهمیت دارد و باید افراد مناسب در آن قرار بگیرند که امین، درستکار، پیگیر، دغدغه مند و دلسوز باشند تا به پیشرفت کشور کمک کنند.

وی تصریح کرد: افرادی که احساس تکلیف کرده و احساس می کنند که توانمندی دارند و می توانند خدمتی به مردم و نظام داشته باشند، حتماً در فرصت های باقیمانده ثبت نام کنند.

حجت الاسلام نوری به هفته صنایع کوچک نیز اشاره کرد و گفت: صنایع کوچک می توانند در حوزه های مختلف با حمایت دولت، تسهیلات و زمینی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد توانمند، سنگر مجلس را خالی نگذارند

افراد توانمند، سنگر مجلس را خالی نگذارند