مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-05اجتماعي

بازدید فرمانده مرزبانی ازآماده سازی زیرساخت ها در مرز خسروی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از زیرساخت های اربعین در مرز خسروی با قدردانی از تلاش مرزبانان برای آماده سازی زیرساخت ها در راستای تردد زائران از مرز ها گفت: - فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، هماهنگی های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از زیرساخت های اربعین در مرز خسروی با قدردانی از تلاش مرزبانان برای آماده سازی زیرساخت ها در راستای تردد زائران از مرز ها گفت: خدمت مرزبانان در اربعین حسینی جلوه ای از خدمت بی منت است و برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، هماهنگی های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

وی افزود: یکی از وظایف مهم مرزبانی در ماموریت بزرگ اربعین، ایجاد امنیت و زیرساخت ها برای زائران اباعبدالحسین (ع) است که بحمدالله با تلاش مرزبانان این زمینه در نقطه صفر خسروی توسط هنگ مرزی قصرشیرین ایجاد شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر لزوم هماهنگی و تعامل سایر دستگاه ها و نهاد های متولی در امر اربعین افزود: تا اتمام مأموریت بزرگ اربعین حسینی در خدمت زوار هستیم و کارکنان فرماندهی مرزبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرمانده مرزبانی ازآماده سازی زیرساخت ها در مرز خسروی

بازدید فرمانده مرزبانی ازآماده سازی زیرساخت ها در مرز خسروی