مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-04سياسي

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است


امام جمعه زنجان زندان های ابوغریب و کشتارهای مردم افغانستان و پاکستان بخشی از جنایات آمریکاست که مدعی حقوق بشر است، افزود: آمریکا در حالی دم از حقوق بشر میزند که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره 14 مرداد، روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اظهار کرد: آمریکا از بزرگترین ناقضان حقوق بشر است و در طول سالیان فقط ادعای حقوق بشر داشته و در عمل طور دیگری رفتار کرده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه 60 سال نسل کشی در فلسطین، دادن سلاح کشتار جمعی به ویتنام از موارد نقض حقوق بشر توسط آمریکاست، تصریح کرد: چند صد هزار نفر از نیروهای آمریکایی برای حمایت از فاسدترین حکومت ها در ویتنام حضور داشتند و صدها هزار نفر را قتل و عام کردند.

وی زندان های ابوغریب و کشتارهای مردم افغانستان و پاکستان بخشی از جنایات آمریکاست که مدعی حقوق بشر است، افزود: آمریکا در حالی دم از حقوق بشر میزند که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

آیت الله خاتمی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسمات بزرگ عزاداری در استان و ضمن قدردانی از همه زحمت کشان در این زمینه و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی و به ویژه مردم عاشق اباعبدالله اظهار داشت: مردم زنجان این شهر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است