مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-12ورزشي

واکنش ورزش و جوانان البرز به شکایت از یک خبرنگار


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از خبرنگار مربوطه نخواسته است عذرخواهی کند بلکه خواسته ایم فقط اطلاع رسانی کند که این موضوع مربوط به اداره کل نبوده است.

- بهزاد فروغی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص افزایش هزینه های ورزش فوتبال در استان البرز، گفت: هزینه های درمانی، داوری، انتظامی و.

افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه صرف هزینه ها در البرز نسبت به دیگر استان ها سبک تر است، افزود: به دلیل کمبود فضای ورزشی و افزایش اجاره باشگاه ها و هزینه ها افزایش می باید چرا که اگر فضای ورزشی در استان بیشتر بود قطعا با این افزایش قیمت مواجه نمی شدیم.

فروغی افزود: با تاکید ویژه استاندار البرز در تلاش هستیم سرانه ورزشی را در استان البرز افزایش دهیم و کمبود فضای ورزشی را جبران کنیم.

فروغی در پاسخ به سوال طرح شکایت از خبرنگار، گفت: قهرمانی ملی توسط شورای شهر محمد شهر تجلیل شد و این تجلیل توسط یک سازمان جدا بود و مرتبط به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نبود.

  وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز را متهم کردند، افزود: با یک تیتر ناعادلانه ای ما را متهم کردند و تذکر دادیم که موضوع مربوط به اداره کل نمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ورزش و جوانان البرز به شکایت از یک خبرنگار

واکنش ورزش و جوانان البرز به شکایت از یک خبرنگار