مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-14سياسي

آخرین آمار پیش ثبت نامی ها در حوزه انتخابیه چهارگانه استان سمنان


رییس ستاد انتخابات استان سمنان و معاون سیاسی امنیتی استاندار از پیش ثبت نام 459 داوطلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس ستاد انتخابات استان سمنان و معاون سیاسی امنیتی استاندار از پیش ثبت نام 459 داوطلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه این استان خبر داد.

احمد ریواده در گفت و گو با ایسنا از بیشترین استقبال از انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه خبر داد و اظهار کرد: حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه با 151 نفر بیشترین ثبت نام را در این مرحله داشته است.

وی از پیش ثبت نام 144 داوطلب در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی خبر داد و افزود: گرمسار و آرادان با 83 داوطلب و حوزه انتخابیه دامغان نیز با 81 داوطلب در رتبه های بعدی قرار دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان از سهم 14 درصدی زنان در ثبت نامی های این مرحله در استان خبر داد و گفت: 62 نفر از مجموع 459 داوطلب این مرحله را زنان تشکیل می دهند.

ریواده شمار ثبت نامی های مرد در این مرحله را 397 نفر اعلام کرد و ادامه داد: 86 درصد از کل ثبت نامی ها در این مرحله را مردان تشکیل می دهند.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان به ثبت متقاضیان داوطلبی براساس مدارک تحصیلی اشاره و از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد به عنوان پربسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار پیش ثبت نامی ها در حوزه انتخابیه چهارگانه استان سمنان

آخرین آمار پیش ثبت نامی ها در حوزه انتخابیه چهارگانه استان سمنان