مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-22ورزشي

زمین ورزشی در یاسوج شالیزار شد


یاسوج_ در حالی کهگیلویه و بویر احمد با کمبود فضای ورزشی مواجه است که زمین مجموعه ورزشی «علی آباد» یاسوج به دلیل بی توجهی متولیان به شالیزار تبدیل شد.

- یاسوج_ در حالی کهگیلویه و بویر احمد با کمبود فضای ورزشی مواجه است که زمین مجموعه ورزشی علی آباد یاسوج به دلیل بی توجهی متولیان به شالیزار تبدیل شد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها_ پژمان امیدی: زیرساخت ها شاکله اصلی توسعه در هر محوری بوده و عدم توجه به سیر زمانی کلنگ زنی تا افتتاح می تواند چالش های مختلفی را ایجاد کند.

کهگیلویه و بویراحمد سال ها با محرومیت های تاریخی زیرساختی دست و پنجه نرم کرده و با پیروزی انقلاب اسلامی خشت به خشت بر سازه هایش افزوده شده تا این محرومیت ها کم رنگ تر شود.

در ابعاد مختلف زیرساختی این استان در دولت های محروم دیده شده تا بخشی از نداشته هایش در چارچوب حمایت ها رنگ فراموشی بگیرد.

استانی که ورزشکاران و قهرمانان زیادی را به کشور معرفی کرده، روزگاری در بعد زیرساخت های ورزشی هیچ حرفی برای گفتن نداشت، اما در طول سال های اخیر توسعه مجموعه های ورزشی در آن رخسار جدیدی به خود گرفت و شرایط برای معرفی استعدادها بهبود پیدا کرد.

ساخت مجموعه های چند منظوره در مرکز استان و با محوریت پوشش مناطق مختلف چندین مجموعه ورزشی عملیاتی شد که یکی از موارد قابل احصا در آن عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین ورزشی در یاسوج شالیزار شد

زمین ورزشی در یاسوج شالیزار شد