مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-15اجتماعي

وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از مرز مهران با اشاره به ماموریت اربعین حسینی اظهار داشت: 37 هزار نفر نیرو در ماموریت اربعین امسال خدمت رسانی خواهند کرد که شامل تمام دستگاه های ذیربط از جمله پلیس، -  رییس پلیس راهور فراجا از وضعیت مطلوب محور های منتهی به مرز مهران نسبت به سال های گذشته همزمان با برگزاری اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از مرز مهران با اشاره به ماموریت اربعین حسینی اظهار داشت: 37 هزار نفر نیرو در ماموریت اربعین امسال خدمت رسانی خواهند کرد که شامل تمام دستگاه های ذیربط از جمله پلیس، اورژانس، هلال احمر، راهداری و .

است.

وی افزود:مدت زیادی است که همکاران ما در بحث ترافیکی برای ارائه خدمات مطلوب در مراسم بزرگ اربعین حسینی به طور مستمر از مرز ها و مسیر های منتهی به مرز های شش گانه بازدید داشتند.

سردار هادیانفر از پیش بینی افزایش زائرین اربعین حسینی خبر داد و گفت: آنچه که پیش بینی می شود این است که امسال حدود 4 میلیون زائر داشته باشیم که 96 درصد این عزیزان از مرز های زمینی با اولویت مرز مهران تردد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران

وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران