مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-29اقتصادي

پرونده برداشت کلزا در کرمانشاه بسته شد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اتمام کار برداشت کلزا در مزارع استان، گفت: امسال 4800 تن محصول از زارعان خریداری شد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اتمام کار برداشت کلزا در مزارع استان، گفت: امسال 4800 تن محصول از زارعان خریداری شد.

فرهاد شریفی در گفت وگو با ایسنا، سطح اراضی زیر کشت کلزا در استان را در سال جاری 2300 هکتار اعلام و خاطرنشان کرد: امسال در مجموع 4800 تن کلزا در مزارع استان تولید شد.

وی با اشاره به ادامه دار بودن کار خرید کلزا از زارعان استان، گفت: هرچند کار برداشت محصول در استان به اتمام رسیده، اما مراکز خرید تا اتمام خرید محصول از همه زارعان به کار خود ادامه خواهند داد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به افزایش عملکرد مزارع کلزا در استان در سال زراعی جاری در پی بارندگی های خوب صورت گرفته، گفت: امسال میانگین برداشت کلزا در مزارع استان به حدود2100 کیلوگرم در هکتار رسید، ضمن اینکه در بین کلزاکاران استان کشاورز نمونه با برداشت شش تن کلزا در هکتار هم داشتیم.

شریفی یادآور شد: سال گذشته متوسط عملکرد مزارع کلزای استان کرمانشاه 1700 کیلوگرم در هکتار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده برداشت کلزا در کرمانشاه بسته شد

پرونده برداشت کلزا در کرمانشاه بسته شد