مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-05اجتماعي

برپایی اولین کمپ آموزشی رویداد نما 17 تا 19 مرداد


سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان از برپایی اولین کمپ آموزشی رویداد نما از 17 تا 19 مرداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی پارسانیا با اعلام برگزاری اولین کمپ آموزشی رویداد نما از 17 تا 19 مرداد به میزبانی تبریز گفت: 15 تیم از 80 تیم منتخب مرحله اول رویداد نما در این کمپ آموزشی شرکت خواهند کرد و آموزش های لازم برای پرورش ایده های خود را دریافت می کنند.

وی در خصوص آموزش های برنامه ریزی شده برای ارائه در این کمپ آموزشی گفت: در این کمپ سه روزه آموزش های پرورش ایده در سه عنوان ایده پردازی در مشارکت اجتماعی، منتورینگ و استیج ارائه و نوآوری در مشارکت های اجتماعی ارائه می شود.

سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان هدف از برگزاری این کمپ های آموزشی را پرورش ایده های منتخب رویداد نما عنوان کرد و افزود: در مرحله نخست رویداد نما 80 تیم از میان 420 تیم شرکت کننده به عنوان تیم های برتر انتخاب شدند که لازم است ایده های این تیم ها پرورش یافته و بصورت پخته تر و کامل تر در مرحله دوم رویداد نما به رقابت بپردازند و در نهایت برترین برترین ها برای اجرایی شدن مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

پارسانیا همچنین از برگزاری 4 کمپ آموزشی دیگر در استان های گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و اصفهان خبر داد و اظهار داشت: در اولین کمپ آموزشی که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اولین کمپ آموزشی رویداد نما 17 تا 19 مرداد

برپایی اولین کمپ آموزشی رویداد نما 17 تا 19 مرداد