مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-07سياسي

رییس جهاددانشگاهی سمنان خبر داد: تولید 6 محصول دانش بنیان و فناورانه طی امسال


رییس جهاددانشگاهی سمنان از دستیابی به دانش فنی و تولید 6 محصول دانش بنیان و طرح فناورانه توسط محققان، پژوهشگران و جهادگران جهاددانشگاهی استان سمنان در یک سال گذشته خبر داد.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ رییس جهاددانشگاهی سمنان خبر داد: تولید 6 محصول دانش بنیان و فناورانه طی امسال ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی سمنان از دستیابی به دانش فنی و تولید 6 محصول دانش بنیان و طرح فناورانه توسط محققان، پژوهشگران و جهادگران جهاددانشگاهی استان سمنان در یک سال گذشته خبر داد.

علی منصفی راد، در آستانه فرارسیدن 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: 6 طرح فناورانه و دانش بنیان توسط محققین و پژوهشگران جهاددانشگاهی استان، در حوزه معدن و خدمات تخصصی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست ارائه شده است که در این بین دو طرح فناورانه، به عنوان طرح شاخص ملی از سوی جهاددانشگاهی کشور انتخاب شده است.

دو طرح فناورانه شامل کود گرانول آهسته-رهش حاوی ترکیبات مغذی و کانی های معدنی جهت اصلاح بستر و کاهش شوری خاک و تولید مالچ معدنی زیست سازگار به منظور تثبیت خاک و کنترل ریزگرد، نمونه های اولیه این محصولات تهیه و تولید شده و مقدمات تولید انبوه آنان نیز فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهاددانشگاهی سمنان خبر داد: تولید 6 محصول دانش بنیان و فناورانه طی امسال

رییس جهاددانشگاهی سمنان خبر داد: تولید 6 محصول دانش بنیان و فناورانه طی امسال