مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-13دانش

تفاهم برای ورود دانش های نوین به محیط زیست در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: تفاهم نامه همکاری بین حفاظت محیط زیست استان و دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با هدف گسترش همکاری با مراکز علمی و ارتقای سطح تحقیقاتی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید یوسف پور صبح یک شنبه در نشست با رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار داشت: در راستای توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و اجرایی و برای تقویت هر چه بیشتر ارتباط با مراکز علمی و ارتقای سطح تحقیقاتی، تفاهم نامه ای بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به امضاء رسید.

وی افزود: تقویت و توسعه همکاری های بین دو طرف با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح های پژوهشی، آموزشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی و مشاوره ای با بخش پژوهش و مراکز تحقیقاتی به منظور دستیابی به سطح بهتر حفاظت از تنوع زیستی، حفاظت بهینه از منابع پایه (آب، خاک و هوا) و ارتقای دانش و فرهنگ حفظ محیط زیست در گروه های هدف از موضوعات این تفاهم نامه است.

یوسف پور بیان داشت: زمینه برای افتتاح و فعالیت خانه فناور محیط زیست در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد فراهم شده و به زودی این مرکز علمی با همکاری دانشگاهیان افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم برای ورود دانش های نوین به محیط زیست در چهارمحال و بختیاری

تفاهم برای ورود دانش های نوین به محیط زیست در چهارمحال و بختیاری