مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 21:302023-07-31سياسي

جلوگیری از تکرار هرگونه توهین به ادیان به نفع همگان است


جلوگیری از تکرار هرگونه توهین به ادیان از جمله دین مبین اسلام به نفع همگان است و بروز وقایع تلخ اخیر در سوئد و دانمارک موجد یک مسئولیت جمعی برای دولت های اسلامی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در هجدهمین نشست فوق العاده وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی سخنرانی کرد.

متن سخنرانی امیرعبداللهیان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای رییس خانم ها و آقایان همکاران محترم، مایلم مراتب تشکر خود را از آقای حسین ابراهیم طاها دبیرکل محترم سازمان همکاری اسلامی برای تسهیل برگزاری نشست فوق العاده شورای وزیران امور خارجه سازمان که به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران، جمهوری عراق و پادشاهی عربستان سعودی تشکیل می شود، اعلام نمایم.

نشست امروز را باید اقدامی در تداوم کوشش های قبلی دولت های عضو سازمان همکاری اسلامی در امر مقابله با اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و ارزش های دین اسلام در نظر گرفت.

گردهمایی امروز ما نمایان گر عزم استوار دولت های اسلامی به عنوان نمایندگان امت واحده اسلام برای مقابله مؤثر با پدیده شوم اسلام هراسی، نفرت پراکنی و اعمال تبعیض و خشونت نه تنها علیه مسلمانان بلکه علیه اعتقادات، اصول، ارزش ها و مقدسات آنها و سایر ادیان الهی و ابراهیمی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تکرار هرگونه توهین به ادیان به نفع همگان است

جلوگیری از تکرار هرگونه توهین به ادیان به نفع همگان است