مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-06حوادث

دستگیری متخلفین کشتار 3 رأس گراز وحشی در پلدختر


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر از دستگیری شکارچیان غیرمجاز سه رأس گراز وحشی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر از دستگیری شکارچیان غیرمجاز سه رأس گراز وحشی در این شهرستان خبر داد.

علی آبسری نژاد پانزدهم مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر ورود یک گروه شکارچی غیر مجاز به شهرستان پلدختر بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری پرسنل نیروی انتظامی پاسگاه پل تنگ با رصد اطلاعاتی و پس از چندین ساعت کمین شبانه موفق به دستگیری متخلفین شدند.

وی افزود: پس از توقیف و بازرسی از خودروی متخلفین که پلاک آن مربوط به یکی از استان های همجوار بود، لاشه سه رأس گراز وحشی شکار شده به همراه سایر ادوات شکار از آن ها کشف و ضبط شد.

آبسری نژاد بیان کرد: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد که با دستور مقام قضایی شهرستان متخلفین بازداشت شدند و ادوات کشف شده از آن ها تا صدور رأی قطعی بصورت امانی نزد این اداره باقی می ماند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی این شهرستان در برخورد با متخلفین زیست محیطی، از دوستداران محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متخلفین کشتار 3 رأس گراز وحشی در پلدختر

دستگیری متخلفین کشتار 3 رأس گراز وحشی در پلدختر