مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-15اقتصادي

نامه وزیر اقتصاد برای اجرای قانون بیمه شخص ثالث در ایام اربعین


وزیر اقتصاد خواستار اجرای قانون بیمه شخص ثالث در ایام اربعین به منظور جبران بخشی از خسارت زیان دیدگان ناشی از حوادث ناگوار وسایل نقلیه موتوری زمینی شد.

- وزیر اقتصاد خواستار اجرای قانون بیمه شخص ثالث در ایام اربعین به منظور جبران بخشی از خسارت زیان دیدگان ناشی از حوادث ناگوار وسایل نقلیه موتوری زمینی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی -وزیر امور اقتصادی و دارایی- امروز در نامه ای به احمد وحیدی -وزیر کشور-، خواستار رعایت ماد 7 و 46 قانون بیمه شخص ثالث مصوب سال 1395 در ایام اربعین شد.

در این نامه آمده است: مطابق ماده 7 قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث مصوب 1395 دارندگان وسیله نقلیه موتوری زمینی که از خارج کشور وارد ایران می شوند و دارندگان وسایل نقلیه ایرانی که از کشور خارج می شوند، ملکفند هنگام ورود یا خروج از مرز، وسیله نقلیه خود را در قبال خسارت های بدنی و مالی که در اثر حوادث نقلیه مزبور یا محمولات آنها به اشخاص ثالث وارد می شود، بیمه کنند؛ در غیر این صورت از تردد آنها توسط مراجع ذی ربط جلوگیری می شود.

همچنین ماده 46 قانون مذکور می گوید که عقد هرگونه قرارداد حمل ونقل بار یا مسافر از سوی دستگاه های اجرایی و موسسات دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و مراکز آموزشی و کلیه اشخاص حقوقی در مواردی که به موجب قوانین و مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیر اقتصاد برای اجرای قانون بیمه شخص ثالث در ایام اربعین

نامه وزیر اقتصاد برای اجرای قانون بیمه شخص ثالث در ایام اربعین