مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-19بين الملل

ظرفیت اسکان روزانه 40 هزار زائر اربعین در آذربایجان غربی فراهم شد


تدابیر حداکثری برای پذیرایی از زائران اربعین اندیشیده شده و امکان اسکان روزانه 40 هزار زائر در استان پیش بینی و فراهم شده است.

- محمدصادق معتمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سال گذشته اولین بار شاهد اعزام زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین بودیم و امسال پذیرای مردم از شمال غرب کشور و کشورهای ترکیه، آذربایجان و زائران منطقه قفقاز خواهیم بود.

وی ادامه داد: در ورودی های جمهوری اسلامی و در مرزهای مشترک با این کشورها تمهیدات ویژه ای برای حضور زائران تدارک دیده شده است.

معتمدیان با بیان اینکه ظرفیت روزانه 50 هزار پارکینگ خودرو پیش بینی شده که به صورت رایگان در اختیار زائران اربعین در منطقه جلدیان در 28 کیلومتری مرز تمرچین و کارخانه قند در کمتر از 15 کیلومتری این مرز واقع شده، قرار می گیرد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آمادگی پذیرایی از 500 هزار زائر اربعین حسینی را در استان داریم، اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان و اورژانس پیش بینی های لازم انجام شده است.

وی گفت: به برکت حضور و اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هیچ مشکل امنیتی در استان و در طول مسیر در اقلیم کردستان، کرکوک، بغداد و نجف وجود ندارد و تدابیر حداکثری در این بخش اندشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اسکان روزانه 40 هزار زائر اربعین در آذربایجان غربی فراهم شد

ظرفیت اسکان روزانه 40 هزار زائر اربعین در آذربایجان غربی فراهم شد