مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-05حوادث

هنجارشکنان عصر تاسوعا در اراک دستگیر شدند


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: تمام هتاکان عصر تاسوعا شناسایی و با هماهنگی به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، با دستور دستگاه قضایی و پیگیری پلیس استان مرکزی تمام هنجارشکنان عصر تاسوعا در اراک دستگیر شدند.

 در عصر تاسوعا عده ای اقدام به رفتار های هنجارشکنانه کردند که همگی آن افراد شناسایی و با هماهنگی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری تعدادی از عوامل تا دو روز گذشته دو روز گذشته بود که دادستان اراک طی خبری از دستگیری برخی از عوامل هتاکی و تحت تعقیب بودن برخی دیگر خبر داده و اعلام کرد بود: در ارتباط با اقدام هنجارشکنان روز تاسوعا در آرامستان شهر اراک، بدون فوت وقت، دستگاه قضایی ورود کرده و در جلسه با ضابطین و دستگاه های امنیتی تقسیم کار لازم انجام گرفت و مقرر شد شناسایی هویت عوامل هتک حرمت تاسوعای حسینی اعم از لیدر و دیگر عوامل این موضوع که برخلاف نظم و امنیت جامعه در روز تاسوعا اقدام به رفتاری غیرمتعارف داشته و با کشف حجاب رفتاری هنجارشکنانه داشتند صورت گرفته و پس از شناسایی و احراز هویت افراد، مراتب به دادستانی اعلام شود.

قربانی همچنین گفته بود: به محض اعلام هویت افراد و وصول گزارش مستند ظابطین، دادستانی راسا دستور جلب و دستگیری این افراد را متناسب با گزارش ضابطین صادر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنجارشکنان عصر تاسوعا در اراک دستگیر شدند

هنجارشکنان عصر تاسوعا در اراک دستگیر شدند