مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-22سياسي

اقدامات امنیت زیستی در سایت های پرورش میگوی استان بوشهر انجام شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اقدامات بهداشتی، قرنطینه ای و امنیت زیستی در خصوص سایت های پرورش میگوی استان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات صبح سه شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به برنامه های ابلاغی مصوب سال جاری و اهتمام جدی برای اجرای آن ها توسط دستگاه های عضو این شورا، اظهار داشت: فرمانداران و رؤسای پدافند غیرعامل شهرستان های سراسر استان بوشهر با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع دستورالعمل های ارسالی نسبت به تشکیل و برگزاری جلسات شورای پدافند غیرعامل شهرستان به صورت منظم و مستمر اقدام کنند و مصوبات آن را به اداره کل پدافند غیرعامل استان ارسال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در خصوص سایت های پرورش میگو استان تصریح کرد: همه اقدامات بهداشتی قرنطینه ای و امنیت زیستی در خصوص سایت های پرورش میگو استان از قبیل کنترل ورود، خروج و ضدعفونی افراد، وسایل نقلیه خصوصاً خودروهای حمل غذا، میگو تازه و غذای میگو و تمامی وسایل و تجهیزات مرتبط توسط اداره کل دامپزشکی و شیلات استان کنترل و بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های فرهنگی و آموزشی استان بوشهر مأموریت های مهمی برای بهره گیری از استعدادهای نوجوانان و جوانان دارند، افزود: به دلیل اینکه بخشی از کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات امنیت زیستی در سایت های پرورش میگوی استان بوشهر انجام شود

اقدامات امنیت زیستی در سایت های پرورش میگوی استان بوشهر انجام شود