مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-16سياسي

بازگشت شبح انحصار: سخت کردن معیشت رانندگان؛ اسنپ خودخواه تر از همیشه  


اسنپ به جای ایجاد راهکارهای هوشمندانه و تشویقی برای ترغیب راننده به قبول درخواست، به راهکارهای تنبیهی برای رانندگان روی آورده و عملا بعضی رانندگان همکار خود را تهدید می کند که اگر از حق انتخاب خود برای قبول یا رد درخواست سفر استفاده کنید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ، موضوع انحصارطلبی و اتخاذ رویه های ضد رقابتی، در سالیان اخیر بارها از سوی شرکت های مختلف بویژه استارتاپ ها مطرح شده و علاوه بر بروز بحث و جدل های فراوان در شبکه های اجتماعی، موجب شده تا مراجع ذی صلاح نیز به آن ها رسیدگی کنند.

  از جمله داغ ترین و بیشترین مصادیقی که در مورد فضای کسب وکار در رسانه ها مطرح شده، رویه هایی است که یکی از شرکتهای مشهور اینترنتی در حوزه تاکسی های اینترنتی و غذا از آن بهره می برد.

این ماجرا از زمانی بین کاربران و رسانه ها داغ شد که اسنپ با وضع یک ممنوعیت و محدودیت عجیب، رانندگانش را مجبور می کرد نرم افزار شرکت رقیب را از تلفن همراه خود حذف کنند.

این موضوع به اعتقاد برخی حقوقدانان، کاملا مغایر با قسمت الف ماده 45 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی بود و یک اقدام ضد رقابتی محسوب می شد و به علت همین اعتراضات و جو منفی که علیه شرکت به وجود آمد، این دستور و دخالت نرم افزاری اسنپ در تلفن همراه رانندگان لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت شبح انحصار: سخت کردن معیشت رانندگان؛ اسنپ خودخواه تر از همیشه  

بازگشت شبح انحصار: سخت کردن معیشت رانندگان؛ اسنپ خودخواه تر از همیشه