مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-31اقتصادي

بیش از 1000 سقط قانونی طی سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال گذشته یک هزار و 101 سقط جنین قانونی در این استان انجام گرفت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال گذشته یک هزار و 101 سقط جنین قانونی در این استان انجام گرفت.

محمد ملک زاده در چهارمین کمیته دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت استان طی سال جاری افزود: با کاهش فرزندآوری و رشد جمعیت کشور با مشکلات زیادی مواجه می شود.

وی اظهار کرد: یکی از روش های موثر در افزایش فرزندآوری کاهش سقط جنین است که بر اساس اطلاعات سامانه سیب سال گذشته در استان یک هزار و 101 سقط جنین قانونی انجام گرفته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه سقط ها به سه گروه خودبخودی، پزشکی و جنایی دسته بندی می شوند، خاطرنشان کرد: در سه ماهه سال جاری در استان نیز 269 مورد سقط جنین در سامانه سیب ثبت شده است.

ملک زاده تصریح کرد: از آمار دقیق سقط های عمدی و خودخواسته اطلاعات موثقی در دست نیست و انتظار می رود که آمار سقط جنین از این تعداد ثبت شده بیشتر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، چهارمین کمیته دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت در سال جاری با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، رییس مرکز بهداشت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 سقط قانونی طی سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

بیش از 1000 سقط قانونی طی سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد