مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-19اقتصادي

معرفی 40 باشگاه غیرمجاز آمل به مراجع قضایی


با تصویب نرخ نامه فعالیت ورزشی باشگاه ها، اداره ورزش و جوانان این شهرستان جزییات و نرخ ها را به 214 باشگاه ورزشی مجاز اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، هاشم جمشیدپناه در جمع خبرنگاران ورزشی این شهرستان با اشاره به ابلاغ نرخ نامه به باشگاه های ورزشی برای ساماندهی لازم، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان وظیفه نظارت بر امور باشگاه ها را دارد، تصویب نرخ نامه، اعلام نرخ نامه، نظارت و گزارش تخلفات به دستگاه های انتظامی وظیفه است و پلمپ باشگاه های ورزشی متخلف کار ما نیست.

وی افزود: تیر ماه امسال از سوی هیأت وزیران نرخ نامه به استان و شهرستان ابلاغ شد و اداره ورزش و جوانان هم به 214 باشگاه ورزشی مجاز نرخ سال 1402 را اعلام کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به 18 مکان ورزشی دولتی این اداره برای استفاده ورزشکاران، تصریح کرد: در نشست جداگانه با ادارات صمت، تعزیرات، بهداشت و دستگاه قضایی تصمیم گرفته شد تا کمیته ای برای نظارت و بازرسی پس از صدور نرخ نامه انجام شد همچنین نخستین بازدیدها هفته گذشته انجام شد تا باشگاه های قانون مند و متخلف به مردم معرفی شوند.

جمشیدپناه با اشاره به بازدید از 7 باشگاه ورزشی در نخستین گام، یادآور شد: در این بین پنج باشگاه نرخ نامه را رعایت کرده و به دو باشگاه متخلف تذکرات جدی داده و جریمه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 40 باشگاه غیرمجاز آمل به مراجع قضایی

معرفی 40 باشگاه غیرمجاز آمل به مراجع قضایی