مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-08سياسي

اعلام رشته های واجد شرایط بورسیه در شرکت سایپا


تعداد 100 دانشجوی جدیدالورود دوره کارشناسی دانشگاه علم و صنعت در 6 رشته تحصیلی که از طریق آزمون سراسری جذب این دانشگاه شوند بورسیه شرکت سایپا خواهند شد.

- تعداد 100 دانشجوی جدیدالورود دوره کارشناسی دانشگاه علم و صنعت در 6 رشته تحصیلی که از طریق آزمون سراسری جذب این دانشگاه شوند بورسیه شرکت سایپا خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه علم و صنعت ایران در راستای تحقق وظایف ملی خود مبنی بر تامین نیروی متخصص کشور در راستای رویکرد ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه از طریق آزمون سراسری 1402 دانشجوی بورسیه صنعتی در رشته های مختلف می پذیرد در این خصوص پیرو تفاهم نامه امضا شده بین دانشگاه علم و صنعت با شرکت خودرو سازی سایپا بیش از 100 نفر در رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر از ابتدای شروع تحصیل بورسیه این شرکت خواهند شد.

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت که بورسیه شرکت خودروسازی سایپا شوند از حقوق و مزایای این شرکت حین تحصیل بهره مند خواهند شد و پس از تحصیل به استخدام این شرکت در خواهند آمد.

علاقه مندان بورسیه در شرکت خودروسازی سایپا برای اطلاع از ضوابط و شرایط پذیرش دانشجو به عنوان بورسیه سایپا در دفترچه انتخاب رشته های آزمون سراسری که به زودی منتشر می شود مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رشته های واجد شرایط بورسیه در شرکت سایپا

اعلام رشته های واجد شرایط بورسیه در شرکت سایپا