مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 17:352023-07-28سياسي

بولتون: ترامپ از نامزدی انتخابات انصراف دهد


مشاور امنیت ملی سابق آمریکا معتقد است که شرکت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور، مانع اجرای عدالت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا خواستار امتناع دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور از شرکت در انتخابات 2024 شد.

جان بولتون که در دوره ترامپ مشاور امنیت ملی آمریکا بوده، در پیامی توییتری اعلام کرد که پس از صدور اولین کیفراخواست فدرال، از ترامپ خواستم تا به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پایان دهد و اکنون پس از صدور دومین کیفرخواست دوباره از او می خواهم (از نامزدی در انتخابات کناره گیری کند).

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در ادامه این پیام توییتری متذکر شد که این کار (شرکت ترامپ در انتخابات) مانعی در مسیر اجرای عدالت به عنوان شیوه ای برای زندگی است: خودخواهی و منفعت طلبی ترامپ توجهی به کشور و اصول ندارد.

مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ پیش از این نیز پس از طرح 37 فقره کیفرخواست علیه ترامپ، از وی خواست تا از نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 انصراف دهد.

بولتون که حدود یک سال به عنوان مشاور امنیت ملی در دوران ریاست جمهور ترامپ فعالیت کرد و در دوران ریاست جمهوری جرج دابلیو بوش، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد بود، پیش از این نیز به شدت از ترامپ انتقاد کرده و در تازه ترین حمله به وی، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون: ترامپ از نامزدی انتخابات انصراف دهد

بولتون: ترامپ از نامزدی انتخابات انصراف دهد