مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-11سياسي

ساخت یک سینما در جاسک به همت نیروی دریایی ارتش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نخستین سالن سینمایی شهرستان جاسک در شرق هرمزگان که توسط نیروی دریایی ارتش در مجتمع فرهنگی شهدای نداجا ساخته و تجهیز شده و قابل استفاده برای عموم مردم این شهرستان است، صبح امروز (جمعه) در منطقه دوم دریایی ولایت به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاح این سالن سینمایی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش و برخی مسئولان لشکری و کشوری استان حضور داشتند.

در این مراسم نخستین فیلم 1402 با موضوع نیروی دریایی ارتش به نام دریادار (به تهیه کنندگی مجید اخوان) تولید شده در نیروی دریایی ارتش برای حاضران در این مراسم اکران شد.

امیر دریادار دوم فرامرز بمانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی شهدای نداجا و نخستین سالن سینمایی بندر راهبردی جاسک که صبح امروز (جمعه) در این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: منطقه دوم دریایی ولایت تمام همت خود را بر این قرار داده تا مأموریت های خود را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برساند.

امیر دریادار دوم بمانی با بیان اینکه منطقه دوم دریایی ولایت به هیچ عنوان از حوزه های پیرامونی غافل نبوده و در بخش های گوناگون همچون توسعه سواحل مکران، امدادرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یک سینما در جاسک به همت نیروی دریایی ارتش

ساخت یک سینما در جاسک به همت نیروی دریایی ارتش