مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 22:352023-07-25بين الملل

دانشمندان هسته ای رژیم صهیونیستی درصدد استعفا از سازمان انرژی اتمی


در پی تصویب تغییرات قضایی در کنست رژیم صهیونیستی، دانشمندان هسته ای این رژیم به دنبال کناره گیری از سازمان انرژی اتمی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد که دانشمندان هسته ای این رژیم در حال بررسی استعفا از سازمان انرژی اتمی در اعتراض به تصویب تغییرات قضایی توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هستند.

ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، شامگاه دوشنبه، در مصاحبه با شبکه 4 تلویزیون انگلیس به شدت تصویب طرح لغو اصل عدم معقولیت در پارلمان این رژیم را مورد انتقاد قرار داد.

پارلمان رژیم صهیونیستی، عصر روز یکشنبه، علی رغم اعتراض شدید احزاب اپوزیسیون و تظاهرات گسترده ساکنان اراضی اشغالی طرحی را تحت عنوان لغو اصل عدم معقولیت تصویب کرد که قدرت دیوان عالی قضایی این رژیم را به شدت تضعیف کرد.

اصل عدم معقولیت به دیوان عالی رژیم صهیونیستی این قدرت را می داد که تصمیمات دیگر قوه ها را در صورتی که آن را غیر معقول بداند، لغو کند، اما با تصویب این طرح قوه قضاییه دیگر امکان لغو تصمیمات دیگر قوه ها را نخواهد داشت و در نتیجه قدرت کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمندان هسته ای رژیم صهیونیستی درصدد استعفا از سازمان انرژی اتمی

دانشمندان هسته ای رژیم صهیونیستی درصدد استعفا از سازمان انرژی اتمی