مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 23:502023-08-17ورزشي

انتقاد به بی توجهی مسؤولان البرزی نسبت به قهرمان ملی والیبال


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: بی توجهی مسؤولان اجرایی به قهرمان تیم ملی والیبال البرزی مایه شرمساری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مجلس در کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، روز پنجشنبه 26 مردادماه 1402 با محمد گل زاده بازیکن ملی پوش تیم والیبال جوانان به همراه آنالیزور این تیم ساعد جدیدالاسلام دیدار و قهرمانی وی را تبریک گفت.

علیرضا عباسی، در این دیدار ضمن تبریک مقام قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان به محمد گل زاده ملی پوش والیبال البرزی این تیم، توانمندی های وی را ارزشمند خواند و برای این ورزشکار ملی پوش آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

نماینده مردم کرج ضمن انتقاد از دستگاه های اجرایی استان به دلیل عدم توجه به ورزشکاران این استان، بر لزوم حمایت و قدردانی همه جانبه از ورزشکاران و خانواده های آنها و رفع نیازهای معیشتی شان تاکید کرد.

در ادامه این دیدار محمد گل زاده بازیکن تیم ملی والیبال جوانان با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته توانستند مقام قهرمانی جهان را کسب نمایند، گفت: مسؤولان تمام استان هایی که یک عضو در تیم ملی والیبال داشتند برای استقبال به فرودگاه آمدند، اما متاسفانه از استان البرز هیچ مسؤولی به استقبال ما نیامد و حتی برای برگشت به منزل وسیله ایاب و ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد به بی توجهی مسؤولان البرزی نسبت به قهرمان ملی والیبال

انتقاد به بی توجهی مسؤولان البرزی نسبت به قهرمان ملی والیبال