مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-21اجتماعي

ضریح امامزاده سلیمان(ع) اشتهارد همزمان با اربعین جایگذاری می شود


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: ضریح امامزاده سلیمان(ع) اشتهارد جهت زیارت مردم ولایتمدار اشتهارد و ادای احترام در روز اربعین در مکان اصلی جایگذاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، جلسه معاون میراث فرهنگی و دیگر کارشناسان این اداره کل با معاون فرماندار اشتهارد برای آماده سازی و جایگذاری ضریح امامزاده سلیمان (ع) برای روز اربعین انجام شد.

  شهبار محمودی در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه امامزاده سلیمان(ع) در اشتهارد از مکان های مقدس مورد توجه مردم دیندار و ولایتمدار اشتهارد است هر ساله در روز اربعین تردد زائران از مسیر حرم امامزاده سلیمان (ع) تا حرم ام کبری وام صغری(ع)، انجام می شود.

معاون میراث فرهنگی البرز ادامه داد: بنابراین مقرر شد برنامه ریزی های لازم برای جایگذاری ضریح امامزاده در مکان اصلی خود در روز اربعین انجام شود تا زائران بتوانند با رعایت فاصله تعیین شده به ادای احترام و زیارت بپردازند.

  گفتنی است برنامه ریزی برای بازسازی گنبدخانه امامزاده سلیمان(ع) طبق نقشه های ثبت شده اصلی در حال انجام و به زودی عملیات اجرایی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریح امامزاده سلیمان(ع) اشتهارد همزمان با اربعین جایگذاری می شود

ضریح امامزاده سلیمان(ع) اشتهارد همزمان با اربعین جایگذاری می شود