مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-23اجتماعي

آمادگی هتل ها و مراکز اقامتی استان زنجان برای اقامت مسافران در ایام محرم


رییس جامعه هتلداران استان زنجان از آمادگی کامل استان برای ارائه خدمات به مسافران محرم خبر داد و گفت: شرایط برای اقامت مسافران محرم در زنجان به ویژه در روز یوم العباس فراهم شده است.

- ایسنا/زنجان رییس جامعه هتلداران استان زنجان از آمادگی کامل استان برای ارائه خدمات به مسافران محرم خبر داد و گفت: شرایط برای اقامت مسافران محرم در زنجان به ویژه در روز یوم العباس فراهم شده است.

کامیار اسکندریون در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه هتل های زنجان آماده پذیرایی از عزاداران حسینی هستند، اظهار کرد: هتل ها برای اقامت مسافران آماده خدمت رسانی هستند و بازدیدهایی نیز طی روزهای گذشته از اماکن اقامتی انجام شده است تا نواقص احصا و برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار تخت در استان برای اقامت مسافران وجود دارد، افزود: عمده مسافران محرم در شهر زنجان اقامت می کنند و امیدواریم با فراهم کردن فضای مناسب و تدارک برنامه های ویژه این ایام تعداد روزهای اقامت مسافران در شهر زنجان بیشتر شود.

دبیرکل جامعه هتلداران ایران با بیان اینکه امسال قطعا با توجه به گذر از دوران کرونا تعداد افرادی که زنجان را به عنوان محل عزاداری خود در این ایام برخواهند گزید افزایش چشمگیری خواهد داشت، گفت: قطعا صاحبان هتل ها و مراکز اقامتی تخفیفات ویژه ای را در این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هتل ها و مراکز اقامتی استان زنجان برای اقامت مسافران در ایام محرم

آمادگی هتل ها و مراکز اقامتی استان زنجان برای اقامت مسافران در ایام محرم