مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-13پزشكي

راه اندازی سی تو آنژیوگرافی در اراک ظرف چند ماه آینده


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به راه اندازی سی تو آنژیوگرافی در اراک گفت: راه اندازی این بخش که خدمت بزرگ و تحول عظیمی در حوزه درمان استان است که ظرف چند ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علیرضا امانی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان مرکزی ضمن دیدار و گفت وگو با خبرنگاران این خبرگزاری کمبود پزشک را مهم ترین چالش درمان استان برشمرد و اظهار کرد: در حال حاضر مهم ترین چالش حوزه درمان استان کمبود پزشک است، به طوری که در بسیاری از رشته ها از جمله بیهوشی، عفونی، گوش و حلق بینی، چشم، طب اورژانس فارغ التحصیلی کم است و باعث شده شهرهای مختلف با کمبود پزشک مواجه شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از کمبود پزشک نیز ناشی از مهاجرت پزشکان است، افزود: ضریب ماندگاری پزشکان در استان پایین است، پزشکان ضریب k ناچار به سپری کردن طرح در استان هستند که باید تلاش شود پزشکان را نه از روی اجبار، بلکه از روی انتخاب در اختیار داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر اینکه ماندگاری پزشکان نیازمند ارتقای شاخصه هایی بهبود فضای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی وضعیت آب و هوا، مبلمان شهری و دیگر پیش نیازهاست، گفت: دستگاه های ذی ربط باید برای ارتقای این شاخصه ها تلاش کنند تا با فراهم شدن بسترهای من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سی تو آنژیوگرافی در اراک ظرف چند ماه آینده

راه اندازی سی تو آنژیوگرافی در اراک ظرف چند ماه آینده