مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-07اقتصادي

سازمان اوقاف در طرح های ساخت مسکن استان بوشهر مشارکت می کند


سازمان اوقاف و امور خیریه در طرح های ساخت مسکن استان بوشهر مشارکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس جمهور بسیار مهم و اساسی است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه سال قبل این استان را به عنوان مبدأ توسعه پرورش ماهی در قفس انتخاب کرد افزود: در این راستا این سازمان عملیات اجرایی طرح پرورش ماهی در قفس با ظرفیت یک هزار تن سال قبل آغاز کرد.

محمدی زاده اضافه کرد: در همان زمان رییس سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد در سال 1402 این ظرفیت به 3 هزار تن و در انتهای سال به 5 هزار تن افزایش می دهد.

وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه و با مجموعه مدیران فهیم، دانشی و علمی آن تعهد افزایش ظرفیت تولید ماهی در قفس اجرایی کرد گفت: اکنون قفس پرورش ماهی با ظرفیت 2 هزار تن به آب اندازی و عملیات بارگذاری بچه ماهی در این قفس ها آغاز شده است و ان شاءالله در هفته دولت امسال به صورت رسمی این طرح افتتاح می شود.

استاندار بوشهر اجرایی شدن تکمیل زنجیره ارزش پرورش ماهی در قفس با همکاری مشترک را یکی از برنامه های مهم با سازمان اوقاف دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا در زمینه تولید بچه ماهی، غذای مناسب برای پرورش ماهی، عملیات فرآوری، توسعه صادرات و تأمین نیاز داخلی مورد توجه سازمان اوقاف قرار گرفته است و در حوزه آموزش های مورد نیاز کسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اوقاف در طرح های ساخت مسکن استان بوشهر مشارکت می کند

سازمان اوقاف در طرح های ساخت مسکن استان بوشهر مشارکت می کند