مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 00:202023-08-01ورزشي

تجلیل از خانواده 2 شهید رسانه در نهاوند


مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند با اشاره به تجلیل از خانواده دو شهید رسانه در نهاوند گفت: این مهم در هفته خبرنگار انجام می شود.

- علی سهرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: همزمان با هفته خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید رسانه نهاوند یعنی الله مراد نادری و رضا سوری از خانواده های آنان تجلیل به عمل می آید.

وی افزود: هفته خبرنگار فرصتی مناسب برای تجلیل از زحمات خبرنگاران بسیجی است که در عرصه های مختلف به خوبی توانسته اند با تبیین دستاوردهای نظام، به ایجاد امیدآفرینی در جامعه بپردازند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند تاکید کرد: تک تک ما با قلم، دوربین، روزنامه، خبرگزاری و پایگاه خبری که در اختیارمان قرار دارد می توانیم با الگو قرار دادن راه شهدا در انتقال پیام انقلاب و ایجاد جامعه ای در تراز اتقلاب اسلامی مؤثر واقع شویم.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته خبرنگار بیان کرد: به منظور گرامیداشت هفته خبرنگار و تجلیل از تلاش های اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران بسیجی نهاوند چندین برنامه در سطح شهرستان برگزار می شود.

  سهرابی افزود: دیدار خبرنگاران نهاوند با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده شهدای رسانه، حضور در یادواره شهدای رسانه استان، حضور بر مرقد دو شهید رسانه نهاوند، گردهمایی خبرنگاران و تجلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده 2 شهید رسانه در نهاوند

تجلیل از خانواده 2 شهید رسانه در نهاوند