مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-10اقتصادي

افزایش 15 درصدی تولید گندم در استان قم


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم با اشاره به تاثیر مصرف متعادل کود در افزایش عملکرد و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی استان گفت: با تغذیه مناسب محصول گندم، - ایسنا/قم مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم با اشاره به تاثیر مصرف متعادل کود در افزایش عملکرد و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی استان گفت: با تغذیه مناسب محصول گندم، شاهد افزایش 15 درصدی تولید این محصول استراتژیک نسبت به سال زراعی قبل هستیم.

مهندس حسین زند در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نقش بی نظیر تغذیه گیاهی و تأثیر آن در تولید محصولات کشاورزی استان قم، بیان کرد: مصرف متعادل کود یکی از عوامل مهم در افزایش عملکرد و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی به ویژه در محصولات اساسی همچون گندم، جو، کلزا است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم، اظهار کرد: در سال گذشته با تأمین بیش از 22 هزار تن انواع کودهای یارانه ای گام بلندی برای تولید کمی و کیفی محصولات کشاورزی برداشته شد و نسبت به سال 1400 حدود 3 هزار تن کودهای فسفاته و پتاسه بیشتری توسط کشاورزان قمی مصرف شده است.

زند به افزایش 15 درصدی محصول گندم در سال جاری نسبت به سال قبل اشاره کرد و گفت: علی رغم وجود خشکسالی و کاهش شدید میزان بارندگی و نزولات جوی در استان قم و کمترین میزان در سطح کشور و چند دهه اخیر استان، خوشبختانه با تغذیه مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی تولید گندم در استان قم

افزایش 15 درصدی تولید گندم در استان قم