مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-09اقتصادي

تأمین زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در لرستان دشوار است


معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: تأمین زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در لرستان دشوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان مالکی امروز چهارشنبه در بازدید از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان لرستان، اظهار داشت: وضعیت توپوگرافی کوهستانی و سرسخت این استان و محاط شدن شهرهای استان در میان اراضی کشاورزی شرایط را برای تأمین زمین دشوار کرده است.

وی با اشاره به اراضی 40 هکتاری نورآباد لرستان، افزود: این سایت در مجموع 70 هکتار است که 40 هکتار آن در چهار فاز در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: این اراضی در حال حاضر در مراحل آماده سازی قرار دارد که امیدواریم روند آماده سازی به سرعت تمام شود تا زمین ها در اختیار مردم قرار گیرد و تأمین مسکن آنها به سرعت انجام شود.

مالکی همچنین با اشاره به اراضی طرح نهضت ملی الفت آباد و آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه، گفت: این پروژه هزار و 800 واحدی در چهار فاز به بهره برداری خواهد رسید و در فاز اول آن حدود 656 واحد آن در حال آماده سازی است.

بنابراین گزارش، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه خود به استان لرستان از پروژه های 715 واحدی خرم آباد، 2 هزار و 200 واحدی کوی آبشار و اراضی 44 هکتاری حاصل از توافق با بخش خصوصی هم بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در لرستان دشوار است

تأمین زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در لرستان دشوار است