مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-29سياسي

ساخت زائرسرای مازندران در مرز مهران آغاز شد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی پیش ازظهر شنبه در جلسه ستاد اربعین مازندران که در محل استانداری برگزارشد، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در مراسم عزاداری عاشورای حسینی و قبل از عاشورا و تجلیل از همه عوامل فعال نظامی و انتظامی جهت برقرار نظم و امنیت حضور مستمر داشتند، اظهار کرد: ساخت محل اسکان برای زائران اربعین مازندران بسیار مهم است که با هماهنگی استانداری ایلام زمینی به مساحت حدود 3 هزار متر مربع در مرز مهران تحویل استان مازندران شده است و مجوز پروانه ساختمان نیز توسط استانداری صادر گردید.

وی از تحویل زمین در مرز مهران، در امسال خبر داد و افزود: بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران بعنوان مجری طرح معرفی و تا این لحظه عملیات اجرایی شامل خاک برداری اولیه انجام شد و عملیات پی نیز آغاز شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران کل بنای این زائر سرا را 5 هزار و 600 متر مربع اعلام و تصریح کرد: این زائر سرا دارای محل اسکان، آشپزخانه صنعتی و ساختمان اداری دوطبقه به مساحت 240 متر مربع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت زائرسرای مازندران در مرز مهران آغاز شد

ساخت زائرسرای مازندران در مرز مهران آغاز شد