مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-15اجتماعي

آمادگی اداره پست سیستان و بلوچستان برای توزیع گذرنامه های زائران اربعین


مدیرکل پست استان سیستان و بلوچستان گفت: بانزدیک شدن اربعین حسینی اداره کل پست استان برای توزیع گذرنامه های زائران اربعین آمادگی کامل دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل پست استان سیستان و بلوچستان گفت: بانزدیک شدن اربعین حسینی اداره کل پست استان برای توزیع گذرنامه های زائران اربعین آمادگی کامل دارد.

هدایت اله کرد در گفت وگو با ایسنا- با اشاره به اینکه خدمات شرکت ملی پست به زائران اربعین حسینی در دو بخش توزیع گذرنامه و خدمات پست انجام می شود.

افزود: درباره بازه زمانی رسیدن گذرنامه به دست متقاضیان معمولاً گذرنامه ها بین 48 تا 72ساعت به مرکز استان واصل که در حال حاضر با نزدیکی به ایام اربعین نیز شرکت ملی پست آمادگی کامل برای ارائه خدمات هرچه بهتر ارسال گذرنامه ها به مردم را دارد.

وی ادامه داد: گذرنامه ها در دو مرحله به درب منازل ارسال و در صورت عدم تحویل توسط متقاضی به باجه های معطله بازگردانده شده و متقاضی با مراجعه به باجه می تواند گذرنامه را دریافت کند.

وی همچنین از زائران درخواست کرد برای دریافت گذرنامه تا 48 ساعت پس از ورود به اداره پست شهرستان مقصد به ادارات پست مراجعه ننمایند تا موزعین نسبت به توزیع در آدرس اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اداره پست سیستان و بلوچستان برای توزیع گذرنامه های زائران اربعین

آمادگی اداره پست سیستان و بلوچستان برای توزیع گذرنامه های زائران اربعین