مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-16اقتصادي

تولیدات 70 هزار تنی گیلان در زمینه صیادی و آبزی پروری


مدیرکل شیلات گیلان با بیان اینکه آبزی پروری به دلیل فعالیت غیرمتمرکز یکی از محورهای توسعه است، گفت: از مجموع 70 هزار تن تولیدات شیلاتی استان در حوزه صید و صیادی، - ایسنا/گیلان مدیرکل شیلات گیلان با بیان اینکه آبزی پروری به دلیل فعالیت غیرمتمرکز یکی از محورهای توسعه است، گفت: از مجموع 70 هزار تن تولیدات شیلاتی استان در حوزه صید و صیادی، بیش از 90 درصد در حوزه آبزی پروری است.

کوروش خلیلی امروز در همایش یک روزه توسعه آبزی پروری با محوریت تغذیه، بهداشت و بیماری های آبزیان که با حضور فعالان حوزه شیلات استان گیلان در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد بندر انزلی برگزار شد، اظهار کرد: آبزی پروری همواره به عنوان محور توسعه محسوب می شود.

مدیرکل شیلات استان گیلان تاکید کرد: به دلیل غیر متمرکز بودن، آبزی پروری می تواند در زمینه تولید محصولات این حوزه توازن منطقه ای ایجاد کرده و توسعه را در این حوزه به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از قطب های تولید خوراک آبزیان در یکی از استان های مرکزی کشور قرار دارد، تصریح کرد: خوراک آبزیان از نهاده های اصلی برای فعالیت در این عرصه است؛ البته تولید خوراک آبزی به صورت موفق و چشمگیر در جایی انجام می شود که وصل به دریا نیست و صید میگو هم ندارد که نشان می دهد واقعا آبزی پروری محور توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات 70 هزار تنی گیلان در زمینه صیادی و آبزی پروری

تولیدات 70 هزار تنی گیلان در زمینه صیادی و آبزی پروری