مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-14سياسي

مطالبه گری رسانه ها در بهبود شرایط اقتصادی و سیاسی مهم است


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت رسانه ها در جامعه کنونی گفت: مطالبه گری رسانه ها در بهبود شرایط اقتصادی و سیاسی و اجتماعی کشور مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اصغر عباسقلی زاده در جمع خبرنگاران افزایش روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای مختلف را از نقاط قوت دولت آیت الله دکتر رییسی خواند و افزود: قبل از روی کار آمدن این دولت مردمی روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با اغلب کشورها قطع شده بود و یا در سطح بسیار نازلی قرار داشت.

وی با انتقاد از رویه های نادرست دولت قبلی در حوزه سیاست خارجی، اظهار کرد: در آن دوران امید دولت به مسائل حاشیه ای همچون برجام و سند 2030 بسته شده بود که در پایان کار نیز برای همه مردم و کارشناسان مشخص شد که دل بستن به بیگانگان دردی از دوای کشور را حل نکرده و نخواهد کرد.

عباسقلی زاده یکی از دلایل اصلی و مهم مشکلات اقتصادی و معیشتی کنونی کشور را مربوط به روش های اشتباه دولت های قبلی بیان و اضافه کرد: بدهی های کلان و هنگفتی که دولت قبلی برای دولت کنونی به بار آورده است از جمله این مشکلات است که حل و فصل آن زمان بر خواهد بود.

وی با اشاره به انواع اقدامات دولت سیزدهم در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور، یادآور شد: توسعه روابط با کشورهای همسایه و سایر کشورها در قاره های مختلف از جمله این اقدامات مؤث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری رسانه ها در بهبود شرایط اقتصادی و سیاسی مهم است

مطالبه گری رسانه ها در بهبود شرایط اقتصادی و سیاسی مهم است