مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-02سياسي

کیفرخواست پرونده ضرب و جرح آمر به معروف در نارنجستان قوام به زودی صادر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اعلام این خبر که ضاربین آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام تفهیم اتهام شده اند، - حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی آخرین وضعیت پرونده توهین و ضرب و جرح آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اعلام این خبر که ضاربین آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام تفهیم اتهام شده اند، گفت: این پرونده با توجه به جریحه دار شدن احساسات عمومی به صورت خارج از نوبت رسیدگی و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: کیفرخواست پرونده پس از اظهار نظر پزشکی قانونی در خصوص میزان صدمات در اسرع وقت  رسیدگی و مجازات قانونی در خصوص متهمان صادر می شود.

‏رییس کل دادگستری استان فارس با تقدیر از احساس مسئولیت شرعی آمر به معروف ضمن رد شایعات شکل گرفته در خصوص وی بیان کرد: تخریب شخصیت و چهره افراد خدوم و مسئولیت پذیر توسط معاندین ترفند نخ نمایی است که همه مردم به آن اِشراف دارند.

‏وی دغدغه و جدیت آمرین به معروف در حوزه عفاف و حجاب را مصداق واقعی عمل به تکلیف دینی خواند و تاکید کرد: دادگستری فارس حامی قاطع اقدامات قانونی آمرین به معروف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست پرونده ضرب و جرح آمر به معروف در نارنجستان قوام به زودی صادر می شود

کیفرخواست پرونده ضرب و جرح آمر به معروف در نارنجستان قوام به زودی صادر می شود