مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-01سياسي

رونمایی از یادمان محل شهادت شهید جنگلبان ناصر پیروی


آیین رونمایی از تابلوی یادمان محل شهادت شهید «ناصر پیروی»، شهید راه صیانت از انفال الهی در هفت دغنان شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

- رونمایی از یادمان محل شهادت شهید جنگلبان "ناصر پیروی" ایسنا/گیلان آیین رونمایی از تابلوی یادمان محل شهادت شهید ناصر پیروی ، شهید راه صیانت از انفال الهی در "هفت دغنان" شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

مراسم رونمایی از تابلوی یادمان محل شهادت شهید مهندس ناصر پیروی با حضور مسئولان استانی و محلی و جمعی از همکاران و جنگلبانان در منطقه هفت دغنان شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

فریور نقوی، معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی جنگلبان گفت: ما امروز به محل شهادت شخصیتی آمدیم که تمام عمر کاری خود را با سلامت و وجدان و تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری نمود و در راه حفظ انفال الهی جان عزیز خود را در طبق اخلاص قرار داد.

وی همچنین اعلام کرد: به مناسبت روز جهانی جنگلبان در نظر داریم ضمن دیدار با جنگلبانان شریف ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های استان گیلان، از تلاش های وافر این عزیزان تقدیر به عمل آوریم.

پیش از این همسر شهید پیروی در گفت و گو با ایسنا به بیان خاطراتی از رشادتهای این جنگلبان دلیر پرداخت که با عنوان همسر شهید پیروی: ناص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یادمان محل شهادت شهید جنگلبان ناصر پیروی

رونمایی از یادمان محل شهادت شهید جنگلبان ناصر پیروی