مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-19سياسي

آزادی 51 زندانی بدهکار مالی به برکت امام حسین(ع)


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان اظهار کرد: محرم امسال خیرین نوعدوست اصفهانی با کمک های نقدی خود زمینه آزادی 51 بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات غیرعمد را فراهم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان اصفهان، اسدالله گرجی زاده مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان اظهار کرد: محرم امسال خیرین نوعدوست اصفهانی با کمک های نقدی خود زمینه آزادی 51 بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات غیرعمد را فراهم کردند.

وی افزود: به برکت نام سیدالشهداء با برپایی پویش مردمی هر هیأت، آزادی یک زندانی غیرعمد افزون بر تکایا و حسینیه ها بسیاری از دوست داران امام حسین علیه السلام به طور مجزا نیز به این دعوت پیوستند و با بذل کمک های نقدی خود یا اهدای بخشی از نذورات حسینی یا هزینه مربوط به اطعام و احسان ایام عزای حسینی زمینه آزادی 3 زندانی بدهکار مالی زن و 44 زندانی مرد بدهکار در موضوعات غیرعمد را با رقم بدهی افزون بر 69 میلیارد تومان فراهم نمودند.

گرجی زاده با تقدیر از همیاری شکات خصوصی در تسهیل زمینه آزادی این مددجویان نیازمند گفت: اولیاء دم و طلبکاران به حرمت محرم الحرام با گذشت رقمی معادل 24 میلیارد و 981 میلیون تومان بیش ترین نقش را در مختومه شدن پرونده ها ایفا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 51 زندانی بدهکار مالی به برکت امام حسین(ع)

آزادی 51 زندانی بدهکار مالی به برکت امام حسین(ع)