مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-08سياسي

حمایت قاطع شورای شهر از شهرداری در مبارزه با ساخت و سازهای ناایمن و غیر مجاز


اعضای شورای اسلامی شهر تهران ضمن اعلام حمایت قاطع از شهرداری در راستای مبارزه با ساخت و سازهای ناایمن و غیر مجاز، ابعاد مختلف حادثه اخیر ریزش ساختمان در منطقه 19 پایتخت را واکاوی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،سید محمد آقامیری در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تخریب با کشیدن کابل و بر اساس مواد قانونی انجام شده است، اظهار کرد: باید ساختمان های همجوار نیز در نظر گرفته می شدند و HSE مورد توجه قرار می گرفت؛ باید کل محدوده محاصره می شد و متأسفانه این پیش بینی انجام نشده بود که چه اتفاقی برای ساختمان های دیگر می افتاد و باید بررسی کارشناسی شود که تمام موارد لحاظ شده یا خیر.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه منطقه 19 بهشت ساخت وسازهای غیرمجاز است، یادآور شد: در بازرسی کل کشور این موضوع را اعلام کردم که باید بازدارندگی شکل بگیرد و گفتند حکم تخریب صادر می شود؛ قانون باید به میزانی بازدارندگی داشته باشد که کسی جسارت نکند آجری روی آجر بگذارد بدون اینکه مجوز داشته باشد.

احمد صادقی دیگر عضو شورا نیز با بیان اینکه 500 واحد مسکونی غیرمجاز تخریب شد، گفت: اگر این تخریب صورت نمی گرفت در آینده هزار و 500 شهروند در کوچک ترین حادثه ای جان خود را از دست می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع شورای شهر از شهرداری در مبارزه با ساخت و سازهای ناایمن و غیر مجاز

حمایت قاطع شورای شهر از شهرداری در مبارزه با ساخت و سازهای ناایمن و غیر مجاز