مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:352023-07-23بين الملل

کالاهای دانمارکی تحریم شود


رییس پارلمان عربی خواستار واکنش قوی علیه دانمارک به خاطر هتاکی به قرآن در پایتخت این کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، عادل بن عبدالرحمن العسومی رییس پارلمان عربی خواستار واکنش قوی علیه دانمارک به خاطر هتاکی به قرآن در پایتخت این کشور شد.

بر اساس این گزارش، رییس پارلمان عربی ضمن تقبیح آتش زدن قرآن کریم در کپنهاگ، پایتخت دانمارک، خواهان تحریم کالاهای دانمارکی و عدم سفر به این کشور شد.

عادل العسومی افزود: این اقدامات و رفتارهای غیرمسئولانه موجب تحریک احساسات مسلمانان و برافروختن حس کینه می شود و همزیستی مسالمت آمیز را تهدید می کند.

وی تاکید کرد: نمی توان به هیچ عنوان این اقدامات را توجیه کرد، باید جامعه جهانی در قبال آن، موضعی قاطعانه اتخاذ کند تا این رفتارهای غیرمسئولانه تکرار نشود، مردم کشورهای عربی و اسلامی باید تحریم کالاهای دانمارکی را اجرایی و به این کشور سفر نکنند.

رییس پارلمان عربی خواهان تصویب قوانینی شد که اهانت به نمادها و مقدسات دینی و کتب آسمانی را جرم انگاری می کند و جلوی خشونت، افراط گرایی و تشویق به کینه ورزی را می گیرد.

العسومی در پایان از کشورهای عربی و اسلامی خواست تا شدیدترین اقدامات را در قبال این اقدامات جنایتکارانه علیه اسلام و کتاب خدا، به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای دانمارکی تحریم شود

کالاهای دانمارکی تحریم شود