مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-06ورزشي

رقابت های دانش آموزان ابتدایی فضای عبادی و تربیتی ممتاز است


ناظر کل مسابقات دانش آموزی کشور گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی بیش از آنکه رقابت برای قهرمانی باشد برنامه ای فرهنگی، عبادی و تربیتی است که در مسیر تعالی آنها برگزار می شود.

- خدابخشی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این دوره از مسابقات یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و نیز شهید شاخص ورزش کشور شهید روح الله عجمیان است که در قالب سی و نهمین دوره مسابقات پسران و سی و سومین دوره مسابقات دختران به میزبانی اردبیل و در دو رشته فوتسال و والیبال در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ رقابت به شکل مسابقات ورزشی در این دوره مدنظر نیست بلکه مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی به شکل جشنواره تدارک دیده شده تا در مدت حضور دانش آموزان در این استان شاهد برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، عبادی و تربیتی نیز باشیم.

ناظر کل مسابقات دانش آموزی کشور افزود: در این رویداد هدف تقویت تعامل، دوستی و صمیمیت و انتقال تجارب استان هاست تا دانش آموزان در کنار لذت بردن از این رویداد بتوانند مهارت های زندگی دور از خانه و خانواده را نیز تجربه کنند.

خدابخشی گفت: به تمام شرکت کنندگان در این رویداد گواهی حضور صادر شده و از مربیان و سرپرستان تیم ها نیز با اهدای تقدیرنامه و لوح یادبود تجلیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های دانش آموزان ابتدایی فضای عبادی و تربیتی ممتاز است

رقابت های دانش آموزان ابتدایی فضای عبادی و تربیتی ممتاز است