مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-30اقتصادي

جهش پروژه های عمرانی با تأمین برق پایدار صنعت سیمان


سیمان به عنوان مهمترین نیاز توسعه زیرساخت کشور در 2 سال گذشته در سایه تامین برق مورد نیاز، بازار بدون نوسانی را پشت سر گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برای اولین بار در 20 سال گذشته میزان تحقق بودجه عمرانی کشور به 100 درصد رسید و با توجه به پرداخت بودجه پروژه های عمرانی متناسب با پیشرفت پروژه و فراتر از سقف بودجه در سال 1401، میزان پرداختی به پروژه های عمرانی به 105.

2 درصد رسیده و با ر شد 94.

2 درصدی نسبت به سال گذشته، 273.

8 هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی معادل 17.

4 درصد از کل بودجه به زیرساخت های کشور اختصاص داده شده است.

پرداختی قابل توجه اعتبارات عمرانی، بیانگر تبدیل  کشور به کارگاه ساختمانی است و انتشار اخبار افتتاح های متعدد طرح های آبرسانی، نیروگاه های تولید برق، توسعه زیرساخت حمل و نقل، ساخت مسکن و سایر طرح ‎ها نیز تایید کننده این مطلب به حساب می آید.

* ذره بین آمار بر بازار سیمان در 3 سال گذشته با توجه به اطلاعات و اخبار در این رابطه، پرداخت به مسئله رونق پروژه های زیرساختی را از نگاهی پرداخته نشده در دستور کار قرار ددادیم، یکی از مهمترین اجزای مورد نیاز توسعه زیرساختی کشور در همه ابعاد، ماده خاکستری و پودر مانندی است که در برخورد با آب خاصیت چسبندگی و مقاومت از خود نشان می دهد؛ اگر از هر پروژه عمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش پروژه های عمرانی با تأمین برق پایدار صنعت سیمان

جهش پروژه های عمرانی با تأمین برق پایدار صنعت سیمان